Informacja dot. odczytu wodomierzy

Odczyty wodomierzy dokonywane są według ustalonych okresowo powtarzalnych tras. W Strefie dla Klienta zamieściliśmy grafik odczytów na okres od stycznia do czerwca 2025 r. Jednocześnie informujemy, że terminy odczytów mogą ulec zmianie o czym będziemy informować w zakładce „Strefa dla Klienta” -> „Wodomierze”.

  • Odczyty wodomierzy należy zgłaszać na dzień przed planowanym odczytem: osobiście w Dziale Obsługi Klienta, telefonicznie pod numerami 94 363 00 93 oraz
    506 459 541 lub drogą elektroniczną na adres: odczyty@zwikdrawsko.home.pl.
  • Każdy Odczytywacz posiada upoważnienie do dokonywania odczytów podpisane przez Prezesa Spółki.
  • W przypadku obecności odbiorcy w dniu planowanego odczytu, odczytywacz po sprawdzeniu wskazania wodomierza wystawia i doręcza fakturę.
  • Nieobecność odbiorcy w czasie odczytu jest traktowana, jako stan awaryjny wodomierza. W tym przypadku zużycie wody jest ustalane ma podstawie średniego zużycia z trzech ostatnich okresów rozliczeniowych. Na podstawie tak ustalonego zużycia wody zostanie wystawiona faktura.

Korekta tej faktury może być sporządzona po dokonaniu odczytu faktycznego stanu wodomierza przeprowadzonego przez pracownika ZWiK

ZAKŁAD WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI SPÓŁKA Z O.O.

78-500 Drawsko Pomorskie
ul. Podmiejska 3